Update

Plugg, plugg och lite mera plugg! Lördagenss tenta närmar sig med stormsteg och jag börjar faktiskt slappna av lite! Det är kanske inte så farligt som det känts tidigare! Lätt att bli lite lurad såhär på upploppet kanske.. SLAPPNA INTE AV!!!!!

På söndag är det kroggalan. Det ska bli riktigt roligt! Tidigare år har jag jobbat men iår är jag ledig och ska infinna mig på turan!

Jag ska krypa ner i sängen (några timmar "för tidigt" idag med) och börja läsa en gigantisk rapport om bygget genom hallandsåsen. Det känns lite tungt att läsa en rapport som man säkert skulle kunna slå ihjäl någon med men det är rätt intressant när det är ett ämne som man hört så mycket om i media! Vilken lite plugghäst jag börjar bli... Thinking is being, you know!

Jag och Tilda :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0