Mo-ti-va-tion

Jag är grym på att stava det, sämre på att använda det.

Jag är nästan klar med min del av rapporten som jag och gruppen ska sätta oss ner med på tisdag och NU blev det sååå svårt att göra klart den. Det är ju bara så lite kvar så jag kan ju göra något annat istället.. Fixa det sista SEN så att säga. Aaaaah kramp på mig själv. Varför gör man inte bara klart det? Människan är av naturen lat, tror jag iallafall.

Ikväll blir det sång och dans på allas våran Cardinal. Det ska bli trevligt även om jag tvingas vara nykter bakom Black Jack-bordet. Yes, I'm woorking! Alla mindre arbetande och mer onyktra personer är välkomna att titta förbi under kvällens gång.

Jag är lite sugen på att ta ett varv på mellandagsrean men min inre pessimism säger mig att jag ändå bara kommer köpa något som är till ordinarie pris och som jag egentligen kan ta vid ett senare tillfälle och därmed slippa bli nertrampad, tacklad eller rent av överkörd. Men det är ju rätt roligt att komma ut en runda!

"Ordbajsa" lite till i rapporten så jag nästan är helt klar så kan jag skriva klart allt SEN. Puss!

Tilda önskar alla en god fortsättning!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0