Man har det nästan för bra!

Det är näst intill så att man känner sig bortskämt när man ligger nerbäddad redan 04.35 en lördagsmorgon! Om två veckor, 4h och 25 minuter förväntas jag sitta och skriva en tenta i analys... och kunna det hela då också... Jag känner mig lite stressad. Det är så mycket så jag glömmer ju bort vad hälften är. Hoppas att två veckor á 8-17 tentaplugg kan hjälpa... känns som det måste till något sådant!

Nu ska john blund få göra sitt jobb. Jag tog en powernap innan jobb förresten, haha så galet det höll på att bli! Jag vaknade av alarmet på mobilen, tänkte "vad är det för dum idiot som ställt larm en LÖRDAGSMORGON?!". Samtidigt som jag stänger av larmet och bestämmer mig för att sova tills jag vaknar av mig själv inser jag att det inte alls är lördag... Det är fortfarande fredag och jag ska jobba! Besvikelsen var ett faktum i min grumliga, sömniga och ögonsvullna värld just då.

NU ska jag sova tills jag vaknar av mig själv! Pyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0