Lördag

Tentan är över och adrenalinet har börjat lägga sig. Var som en hög ollonborre när jag kom hem och sprang runt och surrade om min tenta i evigheter. Puuh! Hinner väl lugna ner mig helt lagom tills mejlet med resultatet kommer.

Episod 1/3 avklarad idag!

Brukar ni dela in dagen i olika avsnitt? Jag har kommit på mig själv att göra det i stort sett alltid. Ser min vecka som ett sånt där schema man fick ut när man gick på högstadiet. Måndag-söndag uppspaltade. Sjukt va?

Har lite klädpanik inför ikväll.. Vet verkligen inte alls vad jag ska ha på mig! Riktigt ovanligt!

Ska det inte komma någon snö snart så tycker jag att det kan bli sommar nu istället!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0