Kalla fötter

Hur gör man för att lyckas borsta tänderna på badrummet UTAN att behöva lämna sängen? Mina fötter är iskalla och vill INTE sättas ner på det minst lika kalla golvet... Så här ligger vi!

Det är verkligen crap att gå och lägga sig i sängen innan man verkligen ska "gå och lägga sig" när man inte gjort vid sig för natten. Endå har jag lyckats med det de tre senaste kvällarna... När jag gör såhär gång på gång undrar jag nästan om jag faktiskt är lite korkad...

Idag har jag varit effektiv i skolan, precis som igår. Motivationen avtog dock strax innan 15.30 så då gav jag mig. Imorgon blir det heldagsplugg inför analystentan, igen! Just nu har jag inget annat som jag måste göra i skolan. Skönt!

För övrigt är mitt liv rätt händelselöst. Var hemma hos Sandra och letade nyårklänning till henne innan idag. Jag har redan ordnat min (ute i god tid för en gångs skull!!). Så nu ska det bara bli nyår! Börjar nästan gå i tankarna om man skulle ta sig ett jobbepass efter 12slaget. Får se, får se!

HOWEVER så går mina ögon i kors just nu och jag ska ta mig i kragen och bege mig till badrummet. Natti natti på er!

Min fina halsduk som inte längre är min eftersom att någon idiot tagit den med sig hem istället för att lämna in den bland upphittatsakerna! ALLA FULA ORD I HELA VÄRLDEN!!! Tackar gudarna för att jag inte glömde något dyrare i biblioteket.... Grrrrrrrrrr


Kommentarer
Postat av: Maria

Men du har din fina mössa kvar :)

2011-12-08 @ 21:39:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0