Imorgon!

Hej igen!

Det har gått några dagar sedan sist... Känns som det var julafton igår och att veckan bara sprungit förbi! Jag har iofs jobbat natt 3 dagar och det gör ju sitt. Man blir lite vriden i skallen.

Imorgon är det nyårsafton och jag är JÄTTEtaggad!!!! Oooooh så roligt det ska bli!!! Ska spendera kvällen (och ytterligare två dagar) på en stor gård med 40 andra människor. Temat för kvällen är "det finaste du har" vilket innebär balklänning för min del! Har köpt en helt fantastisk klänning. Jag är såååå himla nöjd! Sen har jag en riktigt stilig kavaljer också ;)

Ska nog ge upp för kvällen. Nu hörs vi garanterat inte på några dagar. Weekend, nyårsfirande, mys och en massa aktiviteter ligger framför mina fötter! So long!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0