Dan före dopparedan

Kände för en riktigt originell rubrik!

Precis ätit frukost/lunch i form av "Flygande Jacob". Fina grejer det där! Sitter här och försöker att inte bli nerslagen av pappa och dammsugaren. Känner få personer som kan dundra fram så med en dammsugare som han kan! Funderar på om han tror att han kan slå bort skiten...

Alla julklappar är klara - isch.... Ska bara fixa pappas också men det är en lätt match! Är faktiskt riktigt nöjd med mina inköp. Det kommer bli en god jul!

Det är lite panikvarning på dagen innan julafton. Jag känner mig lite halvstressad faktiskt... Har lovat mamma att vi ska baka i eftermiddag och senare (typ jättesenare) ikväll ska jag in till mitt hjärta. Ingen dålig julklapp du kommer få inte! Nästan så jag vill behålla den själv... Hehe.

En snabbis till mitt andra lilla hjärta nu så att han inte känner sig bortglömt. Gnägg och sånt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0