Om mig



Jag heter
Camilla Wallin
Jag är för tillfället taggad på att börja plugga.
Jag är duktig på att gå upp tidigt.
Jag tycker inte om dumma människor.
Jag är jättedålig på att dansa (men det ska jag bli grym på nu serru!).
Jag läser för tillfället boken "Ensamma hjärtan och hemlösa hundar".
Jag gillar färg!
Jag sjunger alltid när jag är ensam i bilen.
Jag älskar mig själv.
Jag önskar för tillfället ingenting.
Jag är inte speciellt bra på att vara taskig.
Jag pratar skånska.
Jag tycker om hästar, sommaren och snö.
Jag är beroende av ICA maxi på Råå (dom har ALLT)!
Jag har på mig ljusa jeans och ett vitt spetslinne.
Jag dricker allt som börjar på V.
Jag lyssnar gärna på NRJ.
Jag blir arg när jag är stressad eller hungrig.
Jag är rädd för björnar.
Jag kan inte förstå hur man kan vara otrogen (GÖR SLUT?!).
Jag är uppväxt i samma hus som jag bor i nu.
Jag har riktig nojja över vad jag ska ha på mig första dagen i skolan!

Listan lånade jag av trace.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0