Lugn fredag

Jag vet inte vad som har hänt men uppenbarligen så är det fredag igen?! Galet vad denna veckan gått fort! Idag ska jag inte göra ett skvatt mer än att äta det pappa står ute på altanen och grillar och sen ta på mig något mysigt och krypa ner framför TV:n med en stor kopp the och min onda hals. Det lät fruktansvärt bra när jag tappade rösten imorse!

Känner mig lite halvstressad när jag tänker på mitt golfsett som står nere i hallen... Jag kommer nog INTE hinna ta något grönt kort iår. Nu har jag klubbor iallafall så nästa sommar ska jag se till att spela lite! Anders var helt lyrisk när han var här igår och förstod inte alls hur jag kunnat låta bli att ens vara ute i trädgården och testa klubborna. Jag är kanske mer mogen och kan hantera att ha nyinköpta saker bättre? (med andra ord TRÅKIG) Hehe.

Bild från när Anders drog med mig till "Nisses Golf"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0