Lördag och födelsedagsfika

Jag trodde först det var en pojke på mitt rum när jag yrvaket satte mig upp i sängen imorse och mötte blicken från en blek figur med kort ruffsigt hår i min stora stegel mitt emot sängen, men nej det var ju jag själv! Ny frisyr tar ju ett tag att komma överrens med men jag tycker faktiskt att det gått riktigt bra TROTS att jag klippt av mitt långa hår som jag inbillar mig att alla killar tycker att vi tjejer ska ha. Samtidigt är det nästan aldrig någon kille som märker att man klippt sig, lagt slingor eller något annat. Märkligt det där!

Miss Aspeholm bjöd in till fika och presentutdelning på eftermiddagen! Jag, Jenny och Sandra hjälpes alla åt att äta upp de inhandlade små bakverken, gottgott! Fick en jättefin pikétröja i funktionsmaterial att rida i och ett pärlarband. Vi diskuterade också min födelsedagspresent som jag fått av Sandra... En pericing... Vart ska man sätta den?! Mina alternativ för tillfället är nyckelbenet eller naveln. Men jag vet inte. Jag känner inte mig som en "piecingperson".. Ska man inte vara lite tuff för det?! Åh..

Kortet jag fick av Jenny...

... var jätteroligt! Haha! Tack så mycket för fina presenter och väldigt roligt kort!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0