Hemskt uppvaknande

Inatt drömde jag om någon jag inte drömt om på väldigt länge. En person som jag verkligen saknar men som jag tyvärr inte har kontakt med längre. När jag sen vaknar och lite halvt slumrandes scrollar igenom de senaste facebookhändelserna ser jag att en gemensam vän lagt upp en nyhetslänk med texten "Mc-olycka" och skrivit "Krya" på dig mannen. Allt som kan snurra i ett huvud snurrade fruktansvärt fort under de minuter det tog mig att läsa artikeln och sen se kommentarerna i inlägget där det framgick att det inte var samma person som i min dröm. Jag har fått lära mig att "det som inte händer mig" verkligen kan hända mig. Tackar alla gudar för att det inte hände denna gången. Och för övrigt - jag saknar dig jättemycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0