Hej igen.

Det blev ett litet uppehåll på bloggen ett par dagar. Ibland behövs det en paus! Vad har hänt? I fredags hade jag fredagsmys med bara me, myself and I! Gick och la mig med boken 'Elsas mode' strax efter 22, fastnade totalt och somnade inte förrän 03. Galen bok skriven av Sofi Fahrman. Baksidan förtäller att det är den första i en trilogi av Fahrman så jag ska se till att få fatt på de andra böckerna 'Elsas värld' och 'Elsas hemlighet' också. Råå bibliotek here I come!

Lördagen spenderade jag tillsammans med Sandra. Vi åt tacos, tittade på Family guy och lockade hår. Sandra kilade till jobb strax innan 00 och jag tog bilen in med mina 15cm klackar för en liten vända på stan. Jag har gjort lättare saker än kört bil med två styltor på fötterna!

Halvar håret klart... Sandra har inte ens plattat sitt raka hår! Galet!!

Den som säger att jag inte är mästare på att locka (andras) hår vet inte vad den snackar om ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0