Där rök det!

Jag avskyr att vara hos frisören, även om Nina är jätteduktig så tycker jag att det är så himla jobbigt! Idag rök mitt hår, tjoff av! Det slitna, risiga åbäket fick sitt! HEJDÅ! Det kommer en liten bild senare!

Ringde förresten till mormor:
Camilla: Hej! Vad gör du?
Mormor: hmmm... inget...
Camilla: Vill du komma ner och käka thaimat med mig?
Mormor: Aaaah, kan inte du komma hit. Jag ser så hemsk ut i håret!
Camilla: Men jag ska LAGA thaimat. Du har 1h och 20min på dig! KOM IGEN NU!
Mormor: Men jaha.. Men håret ser så hemskt ut.. men ja okej då...

Pensionärer kan vara så fruktansvärt söta! Jag ska också sluta göra saker när jag ser hemskt ut i håret (eller INTE!) Lilla mormor...

Sötemomme!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0