Dag 3

Dagen startade med en föreläsning om alkoholkonsumtion. Riktigt perfekt dagen efter "Barrundan" som ägde rum igår, haha. Det var roligt att föreläsaren framförde att han skulle berätta för hos hur vi skulle dricka och må så bra som möjligt samtidigt. Och han sa inte en enda gång att vi inte ska dricka och köra! Lite galen föreläsning men jag tyckte den var jätterolig!

Fredagen rullade på, jag var och red ponnyn, och aggerade riktig student framåt kvällen (dvs jag drog på mig min snygga blåa overall och drog in till gröningen för grillning och lekar!) Sjukt roligt!!!

Natten är inte för ung längre, jag ska leta reda på min favviskudde i mitt kuddland och sussa. Ha de gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0