Citerar Blondinbella

"Om jag ska summera vad jag hittills har lärt mig i livet så är det att allt man vill uppnå i livet går att genomföra om man lägger tillräckligt med energi på det. Strunta i alla dumma tankar som drar ner dig, försök att tycka om dig själv, bli din bästa kompis, var envis och ge aldrig upp. Lyssna på folk men bestäm alltid själv och gå efter din magkänsla. Tycker de inte om dig för den du är så kan dom dra. Ändra dig aldrig för att någon annan är knäpp! När livet krisar så gå tillbaka till dig själv, och fundera på vad du tycker om och vill göra."

Även idag följer jag hennes blogg. Det är roligt att läsa den, man blir peppad, taggad och man slipper läsa om alla bantningstips och se hur smal någon har blivit, eller hur lite personen har ätit. KRÄK! Jag blir bara irriterad och illamående när jag läser sådant. Har slutat köpa alla magasin som innehåller sådan bullshit också. Har dessutom letat fram ett gigantiskt pappersark för att göra min första visionboard! Ska ha den i min "walk in closet" så jag ser den var dag. Klippa och klistra...

Funderar över vart jag ska få plats med min visionboard... Hehe ;)

Kommentarer
Postat av: Jennie

SV: Tack så mycket! :)

2011-08-09 @ 23:57:57
URL: http://nobleride.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0