Back to school

12.30 satt jag på Campus och blev uppropad! Snacka om att man har fått lyssna på mycket idag. Det har varit rundvandringar, kårinfo, stampusinfo, nollningsinfo, schemainfo och info info info! Jätteroligt! Jag har gått med i teknologkåren, tyckte det verkade vettigt, anmält mig till Stampus och gjort intresseanmälan till lite andra aktiviteter och små "organisationer". Nu är det studentliv på allvar på gång! Känns megakul! Var dessutom och kikade på en såndär studentoverall... Men där tar det emot lite. Jag vet inte vad jag tycker om det... ska fundera några dagar..

Boken jag läser just nu, Ensamma hjärtan och hemlösa hundar, börjar bli riktigt bra och jag ska försöka sluka en bit till av den nu! Tjing tjing /Student-Camilla




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0